ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در جمعه به بسته شدن مجدد تنگه هرمز اشاره کرد و هشدار قبلی خود را تکرار کرد. قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد که کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و تحت کنترل نیروهای مسلح قرار دارد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به بسته شدن دوباره تنگه هرمز، نوشت: «هشدار دادیم، توجه نکردید، حالا از بازگشت وضعیت تنگه هرمز به قبل لذت ببرید.» روز جمعه، قرارگاه مرکزی خاتمالان
0
منبع:x.com