یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران، در گفتگویی گفت که ایران پیروز جنگ شده اما جنگ تمام نشده و هدف این است که هیچ کشوری جرأت تعرض به ایران نداشته باشد. او افزود که آمریکاییها در حال وحشتزده و نگرانی هستند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: «ما پیروز جنگ شدیم، اما جنگ ما تمام نشده و باید به نقطهای برسیم که هیچ کشوری جرأت تعرض به ایران را نداشته باشد.» او افزود: « پس از جنگ و در حال حاضر آمری
0
منبع:x.com