سلطان الجابر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک)، در حساب ایکس خود اعلام کرد که تنگه هرمز هرگز در اختیار جمهوری اسلامی ایران نبوده تا آن را ببندد یا تردد در آن را محدود کند و اشاره کرد که جهان توان تحمل بسته ماندن این تنگه را ندارد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: سلطان الجابر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک)، در حساب ایکس خود نوشت تنگه هرمز «هرگز در اختیار جمهوری اسلامی نبوده که آن را ببندد یا تردد در آن را محدود کند.» او با اشاره به تاثیرات اقتصادی بسته
0
منبع:x.com