زهرا بهروز آذر، معاون مسعود پزشکیان در امور زنان، اعلام کرد که زنان بیشترین آسیب از قطع اینترنت در ایران متحمل شدهاند و کسبوکارهای آنان با خسارت روبهرو شده است. ستار هاشمی، وزیر ارتباطات، ادامه این وضعیت را تهدید مستقیم اشتغال برای حدود ۱۰ میلیون نفر دانسته است.
