با وجود اعلام آتشبس میان ایالات متحده و ایران، تردد در تنگه هرمز روز چهارشنبه همچنان محدود مانده است؛ تنها دو کشتی فلهبر و کشتی سومی که در مسیر عبور قرار دارد، از این تنگه عبور کردهاند.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: با وجود اعلام آتشبس شکننده میان ایالات متحده و ایران، تردد در تنگه هرمز روز چهارشنبه همچنان بسیار محدود باقی ماند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، دستکم دو کشتی، هر دو از نوع فلهبر، پس از اعلام بازگشایی
0
منبع:x.com