خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک ابرنفتکش ایرانی با ظرفیت حمل دو میلیون بشکه نفت، چهارشنبه از تنگه هرمز عبور کرده و وارد خلیج فارس شده است، با وجود محاصره دریایی بنادر ایران توسط ایالات متحده که از دوشنبه آغاز شده است.
Anonymous Submissionخمین, مرکزی

@ايران اينترنشنال: خبرگزاری رویترز گزارش داد دادههای رهگیری کشتیرانی نشان میدهد با وجود اجرای محاصره دریایی بنادر ایران از سوی آمریکا، دومین ابرنفتکش تحت تحریم ایالات متحده از تنگه هرمز عبور کرده و وارد خلیج فارس شده
0
منبع:x.com