مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که تجاوز دوباره اسرائیل به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتشبس است و ادامه این اقدامات مذاکرات را بیمعنا خواهد کرد. او اعلام کرد که جمهوری اسلامی هرگز لبنانیها را تنها نخواهد گذاشت.
Anonymous Submissionاهر, آذربایجان شرقی

@ايران اينترنشنال: مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «تجاوز دوباره اسرائیل به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتشبس است. این نشانه خطرناکی از فریب و عدم پایبندی به توافقات احتمالی است.» او افزود: «تداوم این اقدامات،
0
منبع:x.com