رویترز با تایید دادههای کشتیرانی خبر داد که دو نفتکش مرتبط با ایران، روز دوشنبه پیش از اجرای محاصره آمریکا از تنگه هرمز خارج شدند؛ یکی از آنها خالی از محموله بوده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: رویترز بر اساس دادههای کشتیرانی خبر داد که دو نفتکش مرتبط با ایران روز دوشنبه و پیش از اجرای محاصره اعلامشده از سوی آمریکا، از تنگه هرمز خارج شدند. رویترز نوشت که یکی از این دو نفتکش خالی از محموله
0
منبع:x.com