عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتشبس آزاد است. این آتشبس از ۱۸ فروردین آغاز شده و دو هفته ادامه مییابد.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد «در پی اعلام آتشبس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتشبس بهطور کامل آز
0
منبع:x.com