شرکت کشتیرانی مرسک اعلام کرده است که کشتی آلیانس فرفکس با پرچم ایالات متحده در همراهی نیروهای ارتش آمریکا روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت از طریق تنگه هرمز از خلیج فارس خارج شده است؛ در حالی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این آبراه را با تهدیدات مینها، پهپادها، موشکها و قایقهای تندرو بسته دارد.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: در حالی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنگه هرمز را با تهدید مینها، پهپادها، موشکها و قایقهای تندرو بسته است و ایران هرگونه عبور و مرور از این آبراه را تکذیب میکند، شرکت کشتیرانی مرسک اعلام کرد که
0
منبع:x.com