سنتکام اعلام کرد که دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردهاند و ناوشکنهای مجهز به موشک هدایتشونده نیروی دریایی آمریکا پس از عبور از تنگه هرمز در خلیج فارس فعالیت میکنند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: سنتکام اعلام کرد که دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند. سنتکام اعلام کرد که ناوشکنهای مجهز به موشک هدایتشونده نیروی دریایی آمریکا پس از عبور از تنگه هرمز، در خلیج فارس د
0
منبع:x.com