خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک کشتی شرکت آلمانی هاپاگ لوید موفق به عبور از تنگه هرمز شده است، در حالی که پیشتر ۶ کشتی با ۱۵۰ دریانورد و حال حاضر ۴ کشتی با حدود ۱۰۰ خدمه در خلیج فارس گرفتار شدهاند.
Anonymous Submissionری, تهران
@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: ⚡🇩🇪🇺🇸🦀عبور یک کشتی از تنگه هرمز در میان انسداد ادامهدار/خبرگزاری رویترز گزارش داد یکی از کشتیهای شرکت آلمانی هاپاگ لوید که در خلیج فارس پهلو گرفته بود، موفق شده از تنگه هرمز عبور کند. این شرکت
0
منبع:x.com