شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، در پیامی روی شبکه اجتماعی ایکس، از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به خاطر توقف پروژه آزادی در تنگه هرمز و پشتیبانی از صلح و ثبات منطقه تشکر کرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خاطر آنچه او «رهبری شجاعانه و اعلام بهموقع توقف «پروژه آزادی در تنگه هرمز» خواند تشکر کرد. در پیامی که شهباز شریف در شبکه اجتماعی
0
منبع:x.com