رویترز گزارش میدهد که منابع کشتیرانی اعلام کردهاند امارات همچنان بخشی از نفت خود را از طریق تنگه هرمز منتقل میکند، اما کشتیها سیستمهای ردیابی خود را خاموش کردهاند تا از هدف قرار گرفتن جلوگیری کنند. بر اساس دادههای ردیابی، شرکت ملی نفت ابوظبی در ماه آوریل چندین میلیون بشکه نفت خام را صادر کرده است.
Anonymous Submissionری, تهران
@اتاق خبر منوتو: رویترز در گزارشی اختصاصی نوشته منابع کشتیرانی میگویند امارات همچنان بخشی از نفت خود را از تنگه هرمز عبور میدهد؛ آن هم با کشتیهایی که برای جلوگیری از هدف قرار گرفتن، سیستمهای ردیابیشان خاموش شده ا
0
منبع:x.com