وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سرگئی لاوروف و عبدالله بن زاید، وزرای خارجه روسیه و امارات، در تماس تلفنی درباره وضعیت تنگه هرمز و روند مذاکرات میان تهران و واشینگتن گفت‌وگو کردند و هشدار داده‌اند که تنش‌ها می‌توانند به کشته و زخمی شدن غیرنظامیان منجر شوند.

Anonymous Submissionتهران, تهران
@اتاق خبر منوتو: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد سرگئی لاوروف و عبدالله بن زاید، وزرای خارجه روسیه و امارات، در تماس تلفنی درباره وضعیت تنگه هرمز و روند مذاکرات میان تهران و واشینگتن گفت‌وگو کردند.
به گفته مسکو، دو طرف نس

@اتاق خبر منوتو: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد سرگئی لاوروف و عبدالله بن زاید، وزرای خارجه روسیه و امارات، در تماس تلفنی درباره وضعیت تنگه هرمز و روند مذاکرات میان تهران و واشینگتن گفت‌وگو کردند. به گفته مسکو، دو طرف نس

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط