قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء در روز شنبه ۲۹ فروردین اعلام کرد که تنگه هرمز دوباره تحت کنترل شدید نیروهای مسلح قرار گرفته است، به دلیل «بدعهدی» آمریکاییها و اتهاماتی که به آنها در خصوص راهزنی و دزدی دریایی و محاصرهکردن کشتیها و نفتکشها وارد شده است.
