عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، دوشنبه شب در شبکه ایکس نوشته که زمان اخراج نیروهای ایالات متحده از منطقه رسیده است و تأکید کرده که حملات ایران علیه دشمنان متجاوز است و برای عربها و ایرانیها ارزشی ندارد.
Anonymous Submission

@RadioFarda|راديو فردا: عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، همزمان با افزایش تنشها در منطقه، خطاب به مقامهای کشور عربستان سعودی نوشت: «زمان آن رسیده که نیروهای ایالات متحده اخراج شوند.» او در پستی که دوشنبه شب، دهم فروردین در
0
منبع:x.com