امارات متحده عربی در سهشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ از اوپک و اوپکپلاس خارج شد، یک تصمیمی که پس از نارضایتی از واکنش اوپکپلاس به بحران انرژی ناشی از جنگ ایران اتخاذ شد.
Anonymous Submissionفارس

@اتاق خبر منوتو: امارات متحده عربی روز سهشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ اعلام کرد از اوپک و اوپکپلاس خارج شده است، اقدامی که ضربهای بزرگ به این گروههای تولیدکننده نفت و بهویژه عربستان سعودی، رهبر غیررسمی آنها، توصیف شده اس
0
منبع:x.com