عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، در شبکه اکس اعلام کرد که تنگه هرمز کاملاً باز است و تمام کشتیهای تجاری میتوانند در راستای آتشبس لبنان از این تنگه عبور کنند. تهران پیشتر اعلام کرده بود که تنگه برای کشورهایی که با نیروهای نظامی ایران هماهنگی داشته باشند باز است.
Anonymous Submissionتهران, تهران
@اتاق خبر منوتو: عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوریاسلامی در شبکه اکس اعلام کرد تنگه هرمز در «راستای آتشبس لبنان» و «دوره باقیمانده آتشبس» کاملاً باز است و تصمیم شامل عبور «تمام کشتیهای تجاری» از این تنگه میشود. عرا
0
منبع:x.com