Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: رویترز به نقل از وزارت اقیانوسها و شیلات کره جنوبی گزارش داد هشت کشتی دیگر تحت مدیریت کره جنوبی از تنگه هرمز خارج شدهاند. بر اساس اعلام این وزارتخانه، تا ساعت ۹ صبح جمعه به وقت سئول، پنج کشتی تحت م
0
منبع:x.com