ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، در ۲۸ آوریل ۲۰۲۶ اعلام کرد که ایران تا جایی میجنگد تا دیگر جنگی بر دستور کار خود نباشد. رضا طلایینیک، معاون وزیر دفاع، همچنین اعلام کرد که عبور از تنگه هرمز پس از جنگ بر اساس «پروتکلهای جمهوری اسلامی» خواهد بود.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، در خصوص شرایط آتشبس و چشمانداز آن گفت: «ما تا جایی میجنگیم که دیگر جنگی بر ما تحمیل نشود.» رضا طلایینیک، معاون وزیر دفاع، نیز با تکرار مواضع سایر مقا
0
منبع:x.com