یک مقام کاخ سفید به وبسایت اکسیوس اعلام کرد که اجرای آتشبس بین ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران منوط به بازگشایی تنگه هرمز از سوی تهران خواهد بود. همچنین اکسیوس گزارش داد که نخستین دور مذاکرات مستقیم میان دو طرف در روز جمعه در اسلامآباد برگزار خواهد شد.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@ايران اينترنشنال: یک مقام کاخ سفید به وبسایت اکسیوس اعلام کرد اجرای آتشبس با جمهوری اسلامی منوط به بازگشایی تنگه هرمز از سوی تهران خواهد بود. اکسیوس همچنین گزارش داد نخستین دور مذاکرات مستقیم میان ایالات متحده و جمهو
0
منبع:x.com