مایک والتز، نماینده آمریکا در سازمان ملل، در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در روز دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ گفت که تنگه هرمز در اختیار ایران نیست و تهران نمیتواند از آن به عنوان ابزار چانهزنی استفاده کند.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@اتاق خبر منوتو: مایک والتز، نماینده آمریکا در سازمان ملل، در جلسه شورای امنیت گفت تنگه هرمز در اختیار ایران نیست و تهران نمیتواند از این آبراه بهعنوان «گروگان»، «ابزار چانهزنی» یا «جاده عوارضی» استفاده کند. والتز
0
منبع:x.com