شرکت کپلر گزارش داد که سه نفتکش ایرانی حامل پنج میلیون بشکه نفت خام، به رغم محاصره دریایی آمریکا، روز جمعه از خلیج فارس و تنگ هرمز عبور کرده‌اند. این نفتکش‌ها، شامل کشتی‌های «دیپ سی»، «سونیا ۱» و «دیونا» هستند که تحت تحریم‌های ایالات متحده قرار دارند و در اواخر آوریل بارگیری کرده‌اند.

Anonymous Submissionری, تهران
@RadioFarda‌|‌راديو فردا: شرکت کپلر ناظر بر کشتیرانی دنیا روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت که سه نفتکش ایرانی حامل پنج میلیون بشکه نفت خام، به‌رغم اعمال محاصره دریایی آمریکا، «خلیج فارس را از طریق تنگه هرمز ترک کرده‌اند».

به گ

@RadioFarda‌|‌راديو فردا: شرکت کپلر ناظر بر کشتیرانی دنیا روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت که سه نفتکش ایرانی حامل پنج میلیون بشکه نفت خام، به‌رغم اعمال محاصره دریایی آمریکا، «خلیج فارس را از طریق تنگه هرمز ترک کرده‌اند». به گ

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط