شنبه شب ۲۹ فروردین ۱۴۰۴، محمدباقر قاليباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در یک گفتگوی ویدیویی اعلام کرد که کنترل تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی است و در صورت ادامه اقدامات طرف مقابل، تردد دریایی در این مسیر ممکن است محدود شود. او ادعا کرد که جمهوری اسلامی در برابر یک شناور مینروب ایستادگی کرده و آن را «نقض آتشبس» دانسته است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ایران وایر: 🎥 «محمدباقر قالیباف»، رییس مجلس شورای اسلامی، شنبه شب ۲۹فروردین۱۴۰۴ در یک گفتگوی ویدیویی اعلام کرد که «کنترل تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی است و در صورت ادامه اقدامات طرف مقابل، تردد دریایی در ای
0
منبع:x.com