جمهوری اسلامی ایران در جریان آتش‌بس دو هفته‌ای با ایالات متحده اعلام کرده است که کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند باید معادل یک دلار به ازای هر بشکه نفت را به صورت رمزارز پرداخت کنند. حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گفت که این اقدام برای جلوگیری از انتقال سلاح و کنترل عبور کشتی‌ها اعمال می‌شود.

Anonymous Submissionری, تهران
@اتاق خبر منوتو: فینانشال تایمز گزارش داده جمهوری‌اسلامی اعلام کرده که در جریان آتش‌بس دو هفته‌ای با آمریکا، کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند باید معادل یک دلار به ازای هر بشکه نفت را به صورت رمزارز پرداخت کنند.

@اتاق خبر منوتو: فینانشال تایمز گزارش داده جمهوری‌اسلامی اعلام کرده که در جریان آتش‌بس دو هفته‌ای با آمریکا، کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند باید معادل یک دلار به ازای هر بشکه نفت را به صورت رمزارز پرداخت کنند.

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط