فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ اعلام کرد که فرایند پاکسازی مینهای دریایی در تنگه هرمز را آغاز کرده است، که این مینها توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نصب و کارگذاری شدهاند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ایران وایر: فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام)، روز ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ اعلام کرد فرایند پاکسازی مینهای دریایی در تنگه هرمز را آغاز کرده است؛ مینهایی که توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی کارگذاری شدهاند. بخوانید
0
منبع:x.com