رویترز گزارش داد که ابرقایق "نورد" متعلق به الکسی مورداشوف، میلیاردر روس، پس از تعمیرات در دبی موفق به عبور بدون مزاحمت از تنگه هرمز شد؛ این شناور با پرچم روسیه و در مسیری قانونی حرکت کرده است و هیچ کشوری از این عبور اعتراض نکرده است.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: ⚡🇷🇺🇦🇪🇴🇲🦀عبور ابرقایق میلیاردر روس از تنگه هرمز بدون مزاحمت در اوج تنشها/رویترز گزارش داد ابرقایق «نورد» متعلق به الکسی مورداشوف، میلیاردر روس، پس از انجام تعمیرات در دبی موفق شد از تنگه هرمز ع
0
منبع:x.com