اسکات بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا، در گفتوگو با فاکسنیوز اعلام کرد که ایالات متحده کنترل کامل تنگه هرمز را در اختیار دارد و جمهوری اسلامی ایران کنترل این تنگه را ندارد. او همچنین تأکید کرد که اکنون زمان مناسبی برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: اسکات بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا، در گفتوگو با فاکسنیوز گفت ایالات متحده در حال باز کردن تنگه هرمز است و کنترل کامل این تنگه را در اختیار دارد. او افزود جمهوری اسلامی کنترل تنگه هرمز را در اختیار
0
منبع:x.com