محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی در شبکه ایکس اظهار داشته است که مذاکره زیر سایه تهدید را پذیرفتنی نمیداند و ایران برای رو کردن کارتهای جدید در میدان نبرد آماده شدهاست. در حالی که گفته شده هیئتی از آمریکا بهزودی برای مذاکرات صلح به پاکستان میرود.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: در حالی که گفته شده هیئتی از آمریکا بهزودی برای دور تازه گفتوگوهای صلح با ایران به پاکستان میرود، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی تازه در شبکه ایکس نوشت که «مذاکره زیر سایهٔ تهدی
0
منبع:x.com