ترامپ در پی بسته شدن تنگه هرمز اعلام کرد که آمریکا در حال گفتوگوهای خوب با ایران است و اوضاع به خوبی پیش میرود، از اینکه ایران مجدداً تلاش میکند تا تنگه را ببندد اما نتواند باجگیری از امریکا کند. او همچنین ادعا کرد که نیروهای نظامی امریکا برخوردار از موفقیت در تعاملات با ارتش و نیروی دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران هستند.
Anonymous Submissionری, تهران
@اتاق خبر منوتو: ترامپ برای اولینبار از زمان بسته شدن تنگه هرمز گفت: «ما در حال گفتوگوهای خیلی خوبی هستیم.» او افزود: «همه چیز دارد خوب پیش میرود؛ آنها کمی مثل همیشه در ۴۷ سال گذشته شیطنت کردند.» ترامپ همچنین بار
0
منبع:x.com