دو ناوشکن آمریکایی از تنگه هرمز عبور کردهاند و رئیسجمهور ترامپ اعلام کرده است که عملیات مینروبی آغاز شده است؛ واشینگتن همچنین ادعای هشدار ایران به شناورهای آمریکا را رد کرده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: والاستریت ژورنال از عبور دو ناوشکن آمریکایی از تنگه هرمز خبر داده؛ اقدامی بیسابقه از آغاز جنگ. همزمان ترامپ اعلام کرده عملیات مینروبی آغاز شده و واشینگتن ادعای هشدار ایران به شناورهایش را رد کرده ا
0
منبع:x.com