نخستوزیر پاکستان، شهباز شریف، در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵، با انتشار پیامی در شبکه ایکس، حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به امارات متحده عربی را محکوم کرد و حمایت کامل پاکستان از امارات را تأکید کرد.
Anonymous Submissionاهر, آذربایجان شرقی

@ایران وایر: . شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، روز سهشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ با انتشار پیامی در شبکه ایکس، حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به امارات متحده عربی را محکوم کرد و بر حمایت کامل اسلامآباد از ابوظبی تاک
0
منبع:x.com