علی نیکزاد، نایبرییس مجلس ایران، گفت که دستور رهبری برگشت تنگه هرمز به حالت قبلی است و این منطقه متعلق به ایران است. او همچنین اشاره کرد که پیشرفتهای هستهای ایران، از جمله غنیسازی ۶۰ درصدی اورانیوم، نماد عزت و اقتدار علمی جمهوری اسلامی است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: علی نیکزاد، نایبرییس مجلس گفت: «دستور رهبری است که تنگه هرمز به حالت قبل بازنگردد.» او ادامه داد: «تنگه هرمز آبراه بینالمللی نیست و حق طبیعی جمهوری اسلامی است و بمب اتم ماست و محکم و استوار در این
0
منبع:x.com