شرکت کشتیرانی آلمانی هاپاگلوید اعلام کرد که یکی از کشتیهایش از تنگه هرمز عبور کرده است و چهار کشتی دیگر این شرکت همچنان در خلیج فارس قرار دارند؛ همچنین قرارداد اجاره یک کشتی به پایان رسیده است.
Anonymous Submissionفارس

@ايران اينترنشنال: شرکت کشتیرانی آلمانی هاپاگلوید اعلام کرد یکی از کشتیهای این شرکت از تنگه هرمز عبور کرده است. به گفته سخنگوی هاپاگلوید، چهار کشتی این شرکت همچنان در خلیج فارس باقی ماندهاند و قرارداد اجاره یکی از
0
منبع:x.com