رویترز گزارش داد که دو کشتی کانتینری توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز توقیف شده و با حدود ۴۰ خدمه به بندرعباس منتقل شدند؛ چهار ملوان از کشورهای مونتهنگرو و کرواسی در این کشتیها هستند و مذاکرات برای آزادی آنها ادامه دارد.
Anonymous Submissionبندرعباس, هرمزگان

@RadioFarda|راديو فردا: خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه به نقل از منابعی گزارش داد که دو کشتی کانتینری که سپاه پاسداران در تنگه هرمز توقیف کرده است، با حدود ۴۰ خدمه به سمت بندرعباس منتقل شدند. یکی از بستگان دریانوردان درگیر در
0
منبع:x.com