بهنام سعیدی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ درباره محاصره تنگه هرمز، گفت: «امنیت یا برای همه است یا برای هیچکس. نمیشود با قلدری به اهداف پلید رسید.» او افزود که پاسخهای جمهوری اسلامی همیشه برای دشمن پشیمانکننده بوده و اینبار زمین بازی به گونهای طراحی شده که دود هرگونه شیطنت مستقیما به چشم آمریکا و حامیانش خواهد رفت.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: بهنام سعیدی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ درباره محاصره تنگه هرمز، گفت: «امنیت یا برای همه است یا برای هیچکس. نمیشود با قلدری به اهداف پلید رسید.» او افزود: «پاسخها
0
منبع:x.com