ویدیوی منتشرشده در رسانه‌های دولتی نشان می‌دهد که در تجمع حامیان حکومت در تهران در شامگاه پنجشنبه، حاضران خطاب به مجید موسوی، فرمانده هوافضای سپاه، شعار «سیدمجید نقطه‌زن، کاخ سفید رو بزن» را دادند.

Anonymous Submissionتهران, تهران
@ايران اينترنشنال: ویدیوی منتشرشده در رسانه‌های دولتی نشان می‌دهد در تجمع حامیان حکومت در تهران در شامگاه پنجشنبه حاضران خطاب به مجید موسوی، فرمانده هوافضای سپاه شعار دادند: «سیدمجید نقطه‌زن، کاخ سفید رو بزن.»

@ايران اينترنشنال: ویدیوی منتشرشده در رسانه‌های دولتی نشان می‌دهد در تجمع حامیان حکومت در تهران در شامگاه پنجشنبه حاضران خطاب به مجید موسوی، فرمانده هوافضای سپاه شعار دادند: «سیدمجید نقطه‌زن، کاخ سفید رو بزن.»

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط