یک مقام امنیتی یمنی مخالف حوثیها به واینت گفت که حوثیها «آخرین برگ برنده» جمهوری اسلامی در جنگ جاری هستند و تهران پس از کاهش اهمیت راهبردی تنگه هرمز، به آنها روی آورده است. این مقام افزود که هدف اصلی حوثیها ضربه زدن به چرخه تامین نفت در دریای سرخ است و آنها ترجیح میدهند اکنون وارد درگیری شوند.
Anonymous Submission

@ايران اينترنشنال: یک مقام امنیتی یمنی مخالف حوثیها به واینت گفت حوثیها «آخرین برگ برنده» جمهوری اسلامی در جنگ جاری هستند و پس از کاهش اهمیت راهبردی تنگه هرمز، تهران به آنها روی آورده است. این مقام گفت هدف اصلی حوثی
0
منبع:x.com