محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینیشهر در مجلس، پس از شکست مذاکرات در اسلامآباد گفت که تنگه هرمز برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت استراتژیک بالایی دارد و ضربهای از محدودیتهای اقتصادی در این منطقه سنگینترین ضربه است. او همچنین احتمال ادامه جنگ یا پیشبرد در فضای بینالمللی را ذکر کرد.
Anonymous Submissionخمینیشهر, اصفهان

@ايران اينترنشنال: محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینیشهر درباره شکست مذاکره اسلامآباد گفت: «تنگه هرمز برای ما چیزی مافوق بمب اتم است. بمب اتمی که مستمرا در سطح دنیا عمل میکند و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را نشان میدهد.»
0
منبع:x.com