مسعود پزشکیان، رییس دولت ایران، در گفتگویی با حامیان جمهوری اسلامی ایران گفت که در حال حاضر نیازی به جانفشانی نیست و به جای آن، کنترل مصرف برق و انرژی ضروری است، مانند روشن کردن فقط ۲ چراغ در خانه به جای ۱۰. او همچنین اشاره کرد که دشمنان زیرساختهای ایران را مورد حمله قرار میدهند تا مردم ناراضی شوند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مسعود پزشکیان، رییس دولت، خطاب به حامیان جمهوری اسلامی گفت: «در حال حاضر ما نیازی به جانفدا نداریم، اما به کنترل مصرف برق و انرژی نیاز داریم، در خانه به جای ۱۰ چراغ، ۲ چراغ روشن شود؛ چه اشکالی دارد؟»
0
منبع:x.com