مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در نشست خبری کاخ سفید گفت که رژیم جمهوری اسلامی در تنگه هرمز به گروگانگیری و دزدی دریایی پرداخته و پیشتر دهها هزار نفر را به خاطر اعتراض مسالمتآمیز سرکوب و قتلعام کرده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در نشست خبری کاخ سفید، با اشاره به «گروگانگیری و دزدی دریایی جمهوری اسلامی در تنگه هرمز»، گفت این رژیم پیشتر دهها هزار شهروند خودش را بهخاطر «جرم» اعتراض مسالمتآمی
0
منبع:x.com