مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در گفتوگو با شبکه فاکسنیوز با اشاره به تحولات اخیر در تنگه هرمز گفت که بازگشایی این آبراه نباید به معنای کنترل آن توسط جمهوری اسلامی باشد و ایران نباید تصمیمگیری درباره عبور کشتیها را بگیرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@اتاق خبر منوتو: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در گفتوگو با شبکه فاکسنیوز با اشاره به تحولات اخیر در تنگه هرمز گفت بازگشایی این آبراه نباید به معنای کنترل آن توسط جمهوری اسلامی باشد روبیو در واکنش به شروط احتمالی
0
منبع:x.com