@ایران وایر: خبرگزاری «رویترز» در گزارشی اختصاصی، روز جمعه هفتمفروردین۱۴۰۵ نوشت که ایالات متحده تنها میتواند با اطمینان بگوید که یک سوم زرادخانه عظیم موشکی جمهوری اسلامی را نابود کرده است. این گزارش که در گفتوگ
رویترز در گزارشی از روز جمعه هفتمفروردین ۱۴۰۵ نوشت که ایالات متحده تنها میتواند با اطمینان بگوید یک سوم زرادخانه موشکی و توان پهپادی جمهوری اسلامی را نابود کرده است؛ در حالی که مقامات آمریکایی ادعا میکنند که حملات موشکی و پهپادی ایران حدود ۹۰ درصد کاهش یافته است.
Anonymous Submission

0
منبع:x.com