مارکو روبیو، وزیر خارجه ایالات متحده، در نشست خبری کاخ سفید گفت که ایران نباید به سلاح هستهای دست یابد و با کنترل تنگه هرمز، تمام کشتیها را به گروگان گرفته است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مارکو روبیو، وزیر خارجه ایالات متحده، در نشست خبری کاخ سفید، با اشاره به این موضوع که ایران نباید به سلاح هستهای دست یابد، گفت حکومت ایران با در اختیار داشتن تنگه هرمز، تمام کشتیها را به گروگان گرفت
0
منبع:x.com