اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ اعلام کرد که باز شدن موقت و مشروط تنگه هرمز بر مبنای تفاهم آتشبس بوده و ایران توافق جدیدی با آمریکا نداشته است.
Anonymous Submissionاهر, آذربایجان شرقی

@ایران وایر: «اسماعیل بقایی»، سخنگوی وزارت خارجه ایران میگوید ایران توافق جدیدی با آمریکا نداشته و باز شدن موقت و مشروط تنگه هرمز بر مبنای تفاهم آتشبس ۱۹ فروردین۱۴۰۵ بوده است. این مقام وزارت خارجه یکساعت پس از
0
منبع:x.com