یک شهروندخبرنگار به ایرانوایر گفته است که مردم در این روزها ترجیح میدهند خریدهای ضروری خود را انجام دهند و نه لباسها، به دلیل سوت و کور بودن پاساژها در دوران آتش بس. این خبرنگار توضیح میدهد که مغازههای زیادی در پاساژها خالی شدهاند زیرا مغازهداران برای پرهیز از مشکلات مالی قرارداد اجاره خود را فسخ کردهاند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ایران وایر: یک شهروندخبرنگار با اشاره به سوت و کور بودن پاساژها در دوران آتش بس در یک فایل صوتی به ایرانوایر میگوید مردم در این روزها ترجیح میدهند بیشتر سراغ خریدهای ضروری بروند تا خرید لباس و … او توضیح میده
0
منبع:x.com