دو کشتی آمریکایی از تنگه هرمز عبور کردند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهار موشک به سوی امارات شلیک کرد، باعث افزایش تنش در منطقه شد. تهران اعلام کرد که کنترل تنگه هرمز در دستان ایران خواهد ماند.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@ايران اينترنشنال: با عبور دو کشتی آمریکایی از تنگه هرمز و شلیک چهار موشک سپاه به سوی امارات، تنش در منطقه بالا گرفته. اما تهران میگوید کنترل این تنگه در کنترل ایران باقی خواهد ماند. به گفته یک منبع نزدیک به ترامپ پروژ
0
منبع:x.com