وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیهای اعلام کرد کشور از توافق آتشبس بین ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران استقبال میکند و تأکید کرد که تنگه هرمز باید بر اساس قوانین بینالمللی بدون هیچ محدودیتی باز ماند.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد این کشور از دستیابی ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به توافق آتشبس استقبال میکند. این وزارتخانه در بیانیه خود در عین حال بر ضرورت باز ماندن تنگه هرمز ب
0
منبع:x.com