وکیل نرگس محمدی، برنده جایزه صلح نوبل که از آذر ۱۴۰۴ زندانی است، اعلام کرد که او پس از دو حمله قلبی و انتقال به بیمارستان در زنجان، در وضعیتی «بسیار جدی» و «میان مرگ و زندگی» قرار دارد.
Anonymous Submissionاردکان, یزد

@RadioFarda|راديو فردا: وکیل نرگس محمدی، برنده جایزه صلح نوبل که از زمان بازداشت در آذر ۱۴۰۴ در ایران زندانی است، اعلام کرد او پس از انتقال به بیمارستان در آخر هفته گذشته، «میان مرگ و زندگی» قرار دارد. به گفته وکیل او، نرگس
0
منبع:x.com